Det samskapte merket
hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
- Format: Pocket
- Antall sider: 223
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788202367299
- Kom i salg: 8. jun. 2012
- Utgivelsesår: 2012
- Andre medvirkende: Fuller, Clare (for) ; Ind, Nicholas (for) ; Trevail, Charles (for) ; Peretz, Adrian (ove)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Salg og markedsføring
Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.