- Format: Pocket
- Antall sider: 234
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788202454722
- Kom i salg: 7. nov. 2016
- Utgivelsesår: 2016
- Andre medvirkende: Prebensen, Nina Katrine (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: festivaler, Festspill, Næringsvirksomhet og ledelse, parader
Boken Fra idé til suksess fokuserer på verdiskapning i et samhandlingsperspektiv som skjer i relasjoner med andre mennesker og private og offentlige organisasjoner. Dersom et event opplever suksess i form av omsetning og oppmerksomhet, vil det få betydning også for menneskene og bedriftene i direkte kontakt med- og rundt eventet. Suksessfulle eventer vil dermed også bidra til positiv aktivitet, samhold og læring i et gitt geografisk område.
Boken er nyttig lesning for alle som arbeider innen tjeneste- og opplevelsesbransjene, men spesielt for ledere og ansatte som ønsker å skape verdier sammen med kundene. Videre vil den egne seg for akademikere og studenter på ulike nivå, da den både fungerer som et praktisk verktøy og viser til nye og viktige teoretiske perspektiver fra tjeneste- og opplevelseslitteraturen.