Internasjonal markedsføring
- Innbinding: Pocket
- Antall sider: 480
- Forfatter: Carl Arthur Solberg
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Universitetsforlaget
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788215024790
- Kom i salg: 15. jan. 2015
- Utgivelsesår: 2015
- Andre medvirkende: Solberg, Carl Arthur (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Salg og markedsføring
Dette er bakteppet for Internasjonal markedsføring. Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass.
Internasjonal markedsføring henvender seg til:
* studenter på universitets- og høyskolenivå
* praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi
* politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling