Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Retorikk og merkevarebygging

en håndbok

E-bok
Bokmål
Retorikk og merkevarebygging
Retorikk og merkevarebygging
  • Innbinding: E-bok
  • Forfatter: Hans-Ivar Kristiansen
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Forlag1
  • EAN: 9788282850766
  • Kom i salg: 1. nov. 2013
  • Utgivelsesår: 2013
  • Filformat (E-bok): EPUB
Se flere produktegenskaper
99,-

Kjøp på nett

Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag.
Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på samme hensikt: Å synliggjøre på lang sikt, i den hensikt å skaffe seg en posisjon som er større enn selve produktet.