Journalistiske entreprenører

medienes krise - din mulighet

E-bok
Bokmål
Journalistiske entreprenører
Journalistiske entreprenører
  • Innbinding: E-bok
  • Forfatter: Geir Terje Ruud
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm akademisk
  • Serienummer: 29
  • EAN: 9788202480349
  • Kom i salg: 12. jan. 2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Filformat (E-bok): EPUB
  • Emnekategori: Forlags- og bokbransje, Medievitenskap, presse og journalistikk
Se flere produktegenskaper
279,-

Format

Kjøp på nett

E-bok. Ingen angrerett. Etter kjøp laster du ned e-boka til lesebrett eller app fra siden Mine e-bøker. Mobil/nettbrett: Last ned til appen du foretrekker, f.eks. iBooks (iPhone/iPad) eller Bluefire (Android).
Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling.


Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.


Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.
Flere av samme forfatter