Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

E-bok
Bokmål
Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
  • Innbinding: E-bok
  • Forfatter: Audun Farbrot
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm akademisk
  • EAN: 9788202512378
  • Kom i salg: 14. des. 2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Filformat (E-bok): EPUB
  • Emnekategori: digitale medier og samfunn, Medievitenskap: Internett
Se flere produktegenskaper
189,-

Format

Kjøp på nett

E-bok. Ingen angrerett. Etter kjøp laster du ned e-boka til lesebrett eller app fra siden Mine e-bøker. Mobil/nettbrett: Last ned til appen du foretrekker, f.eks. iBooks (iPhone/iPad) eller Bluefire (Android).
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker.


Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:



Hvordan får du tid til sosiale medier?
Facebook for forskere
Twitter for forskere

LinkedIn og SlideShare for forskere
Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder
Å bygge faglig identitet på nett
Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten?
Fallgruver i sosiale medier

Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.