Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Jakta på makta

12 råd for effektiv påvirkning

Jakta på makta
Jakta på makta
  • Innbinding: E-bok
  • Forfatter: Bård Vegar Solhjell, Ketil Raknes
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Gyldendal
  • EAN: 9788205511750
  • Kom i salg: 7. aug. 2018
  • Utgivelsesår: 2018
  • Filformat (E-bok): EPUB
  • Emnekategori: Interessegrupper og protestbevegelser
Se flere produktegenskaper
199,-

Format

Kjøp på nett

E-bok. Ingen angrerett. Etter kjøp laster du ned e-boka til lesebrett eller app fra siden Mine e-bøker. Mobil/nettbrett: Last ned til appen du foretrekker, f.eks. iBooks (iPhone/iPad) eller Bluefire (Android).
12 konkrete verktøy for hvordan du skal få gjennomslag, skrevet av forfattere som har jobbet på toppnivå i norsk politikk.

Hvorfor er det så viktig at du klarer å oppsummere budskapet ditt på ett A4-ark? Hvordan skaffer du nettverk og bygger allianser? Hvordan bli lyttet til, selv med lite makt og penger? Og hva er det du absolutt ikke må gjøre?
Jakta på makta er boka for deg som har noe viktig å si, og som derfor vil at flere skal høre på deg. Du kjemper kanskje for én spesifikk sak - som ny kunstgressbane eller flere arbeidsplasser til kommunen din. Eller kanskje arbeider du på lengre sikt, for et bedre miljø eller for å få arbeidsplassen din til å satse på noe nytt.
Forfatterne av boken har jobbet på toppnivå i norsk politikk. For prisen av 10 minutter hos First House får du deres viktigste erfaringer og beste råd om hvordan du påvirker norsk politikk. De deler av egne suksesser og feiltrinn både innenfor og utenfor regjeringskontorene.
Du vil noe, og du trenger verktøyene for å vinne frem. Denne boka gir deg det.
(--)
Sagt og skrevet om Jakta på makta:
«En viktig og god bok om hvordan folk flest kan påvirke politiske beslutninger» Sigbjørn Aanes, tidligere statssekretær for Erna Solberg
«Smart, morsom, nyttig - og kort!» Trine Eilertsen, politisk redaktør i Aftenposten.
«En velskrevet framstilling av hvordan ulike norske aktører søker å påvirke beslutningstakere, og en nøktern guide til hvordan du selv kan gå fram for å få det som du vil» Ola Magnussen Rydje, kommentator i Dagbladet