Markedsføringskanaler

Markedsføringskanaler
Markedsføringskanaler
  • Innbinding: Heftet
  • Antall sider: 253
  • Forfatter: Arne Nygaard, Geir Gripsrud
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788202239886
  • Utgivelsesår: 2005
  • Andre medvirkende: Gripsrud, Geir (for) ; Nygaard, Arne (for)
  • Utgave nr.: 13
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
Medlemspris 575,- Orginal pris 719,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 2-4 virkedager.
Denne boken forsøker å gi en bred introduksjon til fagområdet markedsføringskanaler.Økt konkurranse, globalisering, Internett, kompleksitet og større endringstakt i næringslivet har ført til at behovet for mer kunnskap omkring bedriftenes tilpasning til markedene har blitt viktigere.
En bedrifts strategiske tilpasning i det lokale markedet handler mye om hvordan produsenter, grossister, detaljister, importører og eksportører samarbeider. Produsenter av varer og tjenester vil bare kunne oppnå tilgang til markedet gjennom markedsføringskanaler. Eksemplene er hentet fra en rekke ulike bedrifter og bransjer i internasjonal sammenheng.

Boken er ment å gi både fremtidige ledere og praktikere i næringslivet en introduksjon til modeller som kan bidra til å analysere strategiske alternativer en bedrift vil stå overfor. Samtidig gir boken en bred presentasjon av viktige sider ved styringen av markedsføringskanaler etter at kanalene er organisert og etablert.

Professor Geir Gripsrud er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Han har i flere år forsket på distribusjon, detaljhandel og internasjonal handel. Han har publisert en rekke artikler i internasjonale tidsskrifter, bl.a. Journal of Industrial Economics, Journal of International Business Studies og Journal of Business Research. Professor Arne Nygaard er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Hans primære forskningsområder er innenfor økonomisk organisasjonsteori, der han har publisert en rekke artikler, bl.a. i Journal of Marketing Research, Journal of Marketing og i Journal of Retailing.

Flere av samme forfatter
  1. Grønn markedsføringsledelse
    Arne Nygaard Grønn markedsføringsledelse
    Medlemspris 319,- Orginal pris 399,-
    På lager
    Heftet
×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.