Emotions, advertising and consumer choice

Emotions, advertising and consumer choice
Emotions, advertising and consumer choice
  • Innbinding: Heftet
  • Antall sider: 462
  • Forfatter: Flemming Hansen, Sverre Riis Christensen
  • Språk: Engelsk
  • Forlag/Utgiver: Universitetsforlaget
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788215011844
  • Utgivelsesår: 2007
  • Andre medvirkende: Christensen, Sverre Riis (for) ; Hansen, Flemming (for) ; Lundsteen, Steen (med)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
639,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 2-5 virkedager.
This book focuses on recent neurological and psychological insights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controll
Flere av samme forfatter
×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.