Fra idé til suksess

om å samskape verdifulle eventer

Fra idé til suksess
Fra idé til suksess
  • Antall sider: 234
  • Forfatter: Nina Katrine Prebensen
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788202454722
  • Kom i salg: 7. nov. 2016
  • Utgivelsesår: 2016
  • Andre medvirkende: Prebensen, Nina Katrine (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: festivaler, Festspill, Næringsvirksomhet og ledelse, parader
Se flere produktegenskaper
389,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 1-2 virkedager
FraktinformasjonFraktinformasjon
Hvordan skapes suksessfulle eventer? Med utgangspunkt i nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Vi må først forstå betydningen av hva som skaper verdier for kundene og deretter tilrettelegge for at ulike målgrupper får dekket sine behov gjennom å delta i å skape verdier. Det å lede et event er en mangesidig prosess som blant annet innebærer å arrangere og organisere gode møteplasser for underholdning, samt skape attraktive begivenheter. Eventer varierer i innhold, tid og sted, og kan omfatte alt fra møter, sammenkomster, utstillinger, show, festivaler, underholdning, innsamlingsaksjoner, samfunnsbaserte og kommersielle eventer, sport og fritidsbaserte eventer, sosiale sammenkomster, insentiver og markedsføringsarrangementer. Denne boken fokuserer på årlige sted- og tidsfaste eventer som organiseres som en bedrift eller stiftelse.


Boken Fra idé til suksess fokuserer på verdiskapning i et samhandlingsperspektiv som skjer i relasjoner med andre mennesker og private og offentlige organisasjoner. Dersom et event opplever suksess i form av omsetning og oppmerksomhet, vil det få betydning også for menneskene og bedriftene i direkte kontakt med- og rundt eventet. Suksessfulle eventer vil dermed også bidra til positiv aktivitet, samhold og læring i et gitt geografisk område.


Boken er nyttig lesning for alle som arbeider innen tjeneste- og opplevelsesbransjene, men spesielt for ledere og ansatte som ønsker å skape verdier sammen med kundene. Videre vil den egne seg for akademikere og studenter på ulike nivå, da den både fungerer som et praktisk verktøy og viser til nye og viktige teoretiske perspektiver fra tjeneste- og opplevelseslitteraturen.


×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.