Markedsføringsledelse

Heftet
Bokmål
4 stars
4.25 av 5 stjerner (4)
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
  • Innbinding: Heftet
  • Antall sider: 982
  • Forfatter: Kevin Lane Keller, Philip Kotler
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788205472808
  • Kom i salg: 5. sep. 2016
  • Utgivelsesår: 2016
  • Tittel på originalspråk: Marketing management
  • Andre medvirkende: Keller, Kevin Lane (for) ; Kotler, Philip (for) ; Erichsen, Morten (ove) ; Ronæs, Nina (ove)
  • Utgave nr.: 4
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
699,-

Format

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 1-2 virkedager
Frakt
Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse.

Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.

Morten Erichsen og Nina Ronæs fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.

Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler:

Del 1: Hva er markedsføringsledelse?
1 Markedsføring i en ny tid
2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner

Del 2: Oppnå markedsinnsikt
3 Innhente informasjon og estimere etterspørsel
4 Markedsundersøkelser

Del 3: Knytte til seg kunder
5 Skape langsiktige lojalitetsforhold
6 Analysere forbrukermarkedene
7 Analysere bedriftsmarkedene
8 Global markedsføring

Del 4: Bygge sterke merkevarer
9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper
10 Posisjonering
11 Skape merkeverdi
12 Vekst- og konkurransedynamikk

Del 5: Skape verdi
13 Utvikle produktstrategi
14 Utvikle og markedsføre tjenester
15 Lansere nye markedstilbud
16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer

Del 6: Levere verdi
17 Designe og integrere markedsføringskanaler
18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk

Del 7: Kommunisere verdi
19 Integrert markedskommunikasjon
20 Massekommunikasjon
21 Digital kommunikasjon
22 Personlig kommunikasjon

Del 8: Ansvarlig og vellykket markedsføring i et langsiktig perspektiv
23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv
4 stars
4.25 av 5 stjerner (4)
5 stars
75%
4 stars
0%
3 stars
0%
2 stars
25%
1 stars
0%

Se hva andre synes om boka på bokelskere.no

Flere av samme forfatter
×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.