Nye forretningsmodeller i handelen

innovasjon for en bærekraftig fremtid

Nye forretningsmodeller i handelen
Nye forretningsmodeller i handelen
  • Innbinding: Pocket
  • Antall sider: 172
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Universitetsforlaget
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788215028477
  • Kom i salg: 11. sep. 2017
  • Utgivelsesår: 2017
  • Andre medvirkende: Gramstad, Camilla Skjelsbæk (red) ; Helland, Sigrid (red) ; Saebi, Tina (red)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Bærekraft, Detaljhandel og grossistnæringer, Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
389,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 1-2 virkedager
Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav.
Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt.

Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er:
* Hva er status på innovasjon i handelen?
* Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut?
* Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller?
* Hvordan ser fremtiden til handelen ut?

Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage.


En høyaktuell og relevant bok som utfordrer, og skaper økt forståelse for hvordan vi i handelen kan utvikle bærekraftige forretningsmodeller for fremtiden. Boken er inspirerende og inneholder mange gode eksempler på innovasjon og nyskapning.
Marius Varner - Varnergruppen

The landscape of retailing is changing at a fast pace and consumers are in the lead. Only those who embrace digitalization, sustainable development, and a customer-centric behaviour will be successful. This book provides a toolkit on how to move your business to be fit for the future.
Clare Rodgers - Administrerende direktør IKEA Norge

Mer forskning på nye forretningsmodeller i handelen er viktig og riktig. Denne boken forklarer og analyserer sentrale temaer for fremtidens handelsnæring. Spekket med gode eksempler er den også en inspirasjonskilde for alle som driver med bærekraftig forretningsutvikling og innovasjon i praksis.
Runar Hollevik - Konsernsjef NorgesGruppen
×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.