Synlig læring for lærere

maksimal effekt på læring

Heftet
Bokmål
4 stars
4.75 av 5 stjerner (4)
Synlig læring
Synlig læring for lærere
Synlig læring for lærere
  • Innbinding: Heftet
  • Antall sider: 347
  • Forfatter: John Hattie
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
  • Nivå: Voksen
  • Serienavn: Synlig læring
  • EAN: 9788202415181
  • Kom i salg: 17. jun. 2013
  • Utgivelsesår: 2013
  • Tittel på originalspråk: Visible learning for teachers
  • Andre medvirkende: Hattie, John (for) ; Goveia, Ingvill Christina (ove)
  • Utgave nr.: 4
  • Emnekategori: Pedagogisk psykologi
Se flere produktegenskaper
539,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Sendes innen 1-2 virkedager
Frakt
John Hatties banebrytende bok, Synlig læring, er en sammenfatning av resultatene fra mer en 15 års forskning med flere millioner elever involvert, og representerer den største samlingen av evidensbasert forskning som er gjort noensinne på hva som faktisk virker i skolen for å forbedre læring.

Synlig læring - for lærere tar det et steg videre og bringer disse banebrytende konseptene til et helt nytt publikum. Boken er skrevet for elever, lærerstudenter og praktiserende lærere, og forklarer hvordan man kan implementere prinsippene i Synlig læring til hvilket som helst klasserom, hvor som helst i verden. Forfatteren oppsummerer de mest vellykkete intervensjonene på en konsis og brukervennlig måte, og tilbyr en praktisk steg-for-steg veiledning for å implementere synlig læring og synlig undervisning på en vellykket måte i klasserommet. Synlig læring - for lærere er en bok som må leses av alle elever og lærere som vil ha et evidensbasert svar på dette spørsmålet: «Hvordan forbedrer vi læringsresultatene på skolene våre?»



John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag.



Norsk forord ved Thomas Nordahl.



Sagt om boka:

«Vi har valgt å legge opp «Synlig læring - for lærere» som anbefalt litteratur. Vi har gjort dette fordi vi synes det er fint at studentene får god kjennskap til en av de mest siterte skoleforskere om dagen, og vi velger derfor å legge opp store deler av boken. Den virker for øvrig å ha en god og til dels praktisk tilnærming til undervisning, og understreker mange poeng som vil være viktige for studentene å ta med seg i sitt kommende lærerliv.»

Høgskolelektor Åse-May Svendsen, Fakultet for humaniora og utdanningsvitenskap
4 stars
4.75 av 5 stjerner (4)
5 stars
75%
4 stars
25%
3 stars
0%
2 stars
0%
1 stars
0%

Se hva andre synes om boka på bokelskere.no

×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.