The End of Marketing

Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI

Pocket
Engelsk
The End of Marketing
The End of Marketing
  • Innbinding: Pocket
  • Antall sider: 240
  • Forfatter: Carlos Gil
  • Språk: Engelsk
  • Forlag/Utgiver: SD Books
  • EAN: 9780749497576
  • Utgivelsesår: 2019
  • Andre medvirkende: Gil, Carlos
Se flere produktegenskaper
219,-

Hent i butikk

Sjekk beholdning i din bokhandel.

Reserver, vent på SMS og hent om en time.

Kjøp på nett

Varen er utsolgt på nett - vi sender fra butikk! Kun Vipps - butikken sender betalingsinfo. Se fraktkostnader her

Traditional marketing is dead. Engage with consumers that tune out from brand marketing and transform your customer relationship management, as AI, chatbots and social media continues to redefine marketing.
×

Finn butikken du ønsker å hente i:

Loading...
Vis nærmeste bokhandel til min posisjon

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

×

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.

Butikker i

Vis nærmeste bokhandel til min posisjon
Ikke på lager:
Tilbake ×

Hent i bokhandel

Loading...

Adresse

Åpningstider

Vi holder av varen for deg i 2 virkedager.

×

Takk for din klikk og hent-ordre!

Vi har sendt deg en e-post med oversikt over hva du har bestilt. Du vil motta en SMS fra oss når vi har holdt av varen – normalt innen 1 time i åpningstiden. Varen må hentes innen to virkedager.

Adresse:

By:

Postnummer:

Telefonnummer:

Åpningstider:

×

Butikker nærmest din lokasjon:

Loading...

Varen er dessverre ikke tilgjengelig i noen av våre bokhandler.