Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning

2018, Pocket, Norsk Nynorsk

419,-

Trykkes ved bestilling - sendes normalt innen 6 uker
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
- Kan vi arbeide med metodar i skulen utan å trekkje inn innhald og mål?
- Kva kan digital teknologi gje av pedagogisk meirverdi?
- Kan tysk danningsteori framleis vere til hjelp til å forstå undervisning og læring?
Denne boka handlar om det som skjer når danningsteori møter utfordringane med digital teknologi i skulen og særleg med bruken av mobile einingar (m-læring) i lærarutdanninga. Undervisningstema som er drøfta, er filosofi og etikk, engelsk litteratur og kunst og handverk.

Sentrale perspektiv er henta frå den tyske teoretikaren Wolfgang Klafki (1927-2016). Klafkis kategoriale danningsteori blir kritisk drøfta i lys av dagens digitale utfordringar, og mottakinga av teorien hans i norsk pedagogikk og didaktikk blir òg vurdert. Forfattarane argumenterer for at Klafki framleis er aktuell. Eit sentralt poeng for Klafki var at danning er tosidig; ho har alltid både ei formal og ei materiell side. Vi kan ikkje «lære å lære» utan å lære noko. Han peika også på at det konkrete emnet har ei generell side, ein kategori, av større eller mindre danningsverdi. For å kunne velje læringsstoff og metode, må læraren og læreplanmakaren må ha ein fagleg idé om kva dette kan vere.

Boken er også tilgjengelig i open access-utgave på Idunn.no.

Produktegenskaper

  • Bidragsyter

    Fuglseth, Kåre (red)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Nynorsk
  • Tittel på originalspråk

    Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning
  • Utgivelsesår

    2018
  • Antall sider

    192
  • Emnekategori

    digitale medier og samfunn, Medievitenskap: Internett
  • Kom i salg

    18. juni 2018
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215029467

Kundeanmeldelser

Frakt og levering