Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Å bidra til skolebasert kompetanseutvikling - en kartlegging av lærerutdanninginstitusjoners ressurser

2013, Pocket, Norsk Bokmål

123,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Denne rapporten er en kartlegging av erfaring med utviklingsarbeid og etterutdanning ved landets lærerutdanningsinstitusjoner. Her kartlegges også lærerutdannernes kjennskap til forskning på de fire satsingsområdene innenfor skolebasert kompetanseutvikling ? klasseledelse og lesing, regning og skriving som grunnleggende ferdigheter ? samt kjennskap til forskning innen vurdering for læring. Formålet er å vise hvilke forutsetninger våre lærerutdanningsinstitusjoner har for å fungere som kompetansemiljø for satsingen på skolebasert kompetanseutvikling i ungdomsskolene fra høsten 2013. Målet til skriftserien Skole- og utdanningsforsking er å bidra til kunnskapsutvikling om skole, læring og utdanning. I serien gir vi ut både fagfellevurderte og ikke-fagfellevurderte antologier, monografier og rene forskingsrapporter.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Dahl, Thomas (for) ; Engvik, Gunnar (for) ; Fjørtoft, Henning (for) ; Postholm, May Britt (for)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2013
  • Antall sider

    48
  • Serienavn

    NTNU skole- og utdanningsforskning
  • Serienummer

    3
  • Emnekategori

    Lærerutdanning
  • Kom i salg

    4. sep. 2013
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788232102891

Kundeanmeldelser

Frakt og levering