Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Sosiale medier i all offentlighet - lytte, dele, delta

2011, Pocket, Norsk Bokmål

380,-

  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer oppstår når det offentlige tar i bruk sosiale medier? Våre kommunikasjonsvaner er i ferd med å endres og de aller fleste offentlige virksomheter kjenner forventninger fra innbyggerne, media og næringsliv når det gjelder deltakelse i sosiale medier. Flere statlige og kommunale virksomheter har tatt i bruk sosiale medier, men få har klare formeninger om hva dette egentlig handler om, og hva sosiale medier kan brukes til. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt praktiske eksempler på hvilken nytteverdi offentlig sektor kan ha ved å ta i bruk de nye mediene.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Brandtzæg, Petter Bae (for) ; Gillund, Lars (for) ; Krokan, Arne (for) ; Kvalnes, Øyvind (for) ; Meling, Alf Tore (for) ; Wessel-Aas, Jon (for)
  • Forlag/Utgiver

    Kommuneforlaget AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2011
  • Antall sider

    144
  • Emnekategori

    Medievitenskap
  • Kom i salg

    17. juni 2011
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788244620901

Kundeanmeldelser

Frakt og levering