Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

2014, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettside www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes er utdannet siviløkonom ved NHH. Han underviser i LØM-emnet ved Bergen tekniske fagskole. Han har tidligere utgitt Organisasjon og ledelse for teknisk fagskole (med Ole-Jacob Møklebust).

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Hjertnes, Frode (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2014
  • Antall sider

    373
  • Serienavn

    LØM-faget
  • Emnekategori

    Ledelse og ledelsesteknikker, Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    6. aug. 2014
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245016451

Kundeanmeldelser

Frakt og levering