Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Brukermedvirkning i NAV - når velferdsforvaltningen og brukerorganisasjonene skal jobbe sammen

2009, Pocket, Norsk Bokmål

339,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Målene for den nye arbeids- og velferdsforvaltningen (NAV) er å få flere i arbeid og aktivitet, og færre på stønad. Tjenestene som NAV tilbyr skal bedre tilpasses brukernes behov, og gjøres mer helhetlige. Det er fastslått at NAV skal bygges med brukermedvirkning. Det betyr at representanter for brukerne skal få uttale seg om planlegging, gjennomføring og evaluering av etatens tjenester og drøfte virksomheten på vegne av brukergrupper. Denne boken gir grunnlagsinformasjon om NAV og behandler sentrale temaer om medvirkningsprosesser som alle som skal organisere og delta i brukermedvirkningsfora vil ha stor nytte av. Boken er blitt til i et samarbeid med FFO.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Andreassen, Tone Alm (for)
  • Forlag/Utgiver

    Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2009
  • Antall sider

    163
  • Emnekategori

    Sosiale tjenester og sosial velferd
  • Kom i salg

    2. apr. 2009
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788205389946

Kundeanmeldelser

Frakt og levering