Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Blue ocean strategy - de nye vinnerstrategiene

2014, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk

IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE!



De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan.



Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien.



Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier.


«Et must for både ledere og økonomistudenter»



Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Kim, W. Chan (for) ; Mauborgne, Renée (for) ; Poulsson, Poul Henrik (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Blue ocean strategy
  • Utgivelsesår

    2014
  • Antall sider

    219
  • Serienavn

    Ajour i arbeidslivet
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    10. jan. 2014
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202440305

Kundeanmeldelser

Frakt og levering