Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Den store merkevareboken - en praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre merkevaren til en attraktiv, lede

2024, Innbundet, Norsk Bokmål

544,-598,- i butikk

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre
merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering.
 
Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.
Forfengelighetens fyrverkeri - eller helt eksistensielt?
 
Den Store Merkevareboken er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter.
 
Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer - nesten uansett størrelse og volum.
 
Hvem eier og driver merkevarene, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst- hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Hansen, Kenneth (for)
  • Forlag/Utgiver

    Hegnar Media as
  • Format

    Innbundet
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2024
  • Antall sider

    218
  • Emnekategori

    Merker og merkevarebygging
  • Kom i salg

    30. jan. 2025
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788271464479

Kundeanmeldelser

Frakt og levering