Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

En innføring i PR - teori, prosess og praksis

2015, Pocket, Norsk Bokmål

879,-

På nettlager - sendes innen 1-3 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

En innføring i PR dekker dagsaktuell forskning, teori og praksis på fagområdet Public Relations, og er spekket med moderne norske eksempler og problemstillinger som gjør faget håndgripelig og relevant for både studenter og yrkesutøvere. Leserne vil blant annet bli introdusert for - definisjonene og det teoretiske grunnlaget - fagets historie, i Norge og internasjonalt - PR-prosessen, inkludert analyse, strategi, teori og evaluering - utøvelsen innenfor næringsliv, organisasjoner og offentlig sektor - målgruppe- og situasjonsbestemt PR, inkludert medarbeiderrelasjoner og markedskommunikasjon En innføring i PR er en grunnbok for høyskole- og universitetsnivå, og er ment å gi studenter en akademisk og praktisk introduksjon til fagets viktigste prinsipper. Peggy Simcic Brønn er professor ved Handelshøyskolen BI og har lang erfaring fra forskning og undervisning i PR og virksomhetskommunikasjon. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholder og skribent. Han driver sitt eget konsulentselskap og har skrevet flere fagbøker om kommunikasjon og ledelse. Tor Bang er førsteamanuensis ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI. Han har skrevet flere lærebøker på medie- og kommunikasjonsfeltet.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Bang, Tor (for) ; Bonvik, Øystein (for) ; Brønn, Peggy Simcic (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    En innføring i PR
  • Utgivelsesår

    2015
  • Antall sider

    345
  • Emnekategori

    PR
  • Kom i salg

    11. aug. 2015
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245016567

Kundeanmeldelser

Frakt og levering