Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Forbrukeratferd - kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen

2011, Pocket, Norsk Bokmål

399,-

På nettlager - sendes innen 2-5 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Dette er den eneste norske grunnboken i forbrukeratferd. Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester.
Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke? Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp.

Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester - herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er imidlertid også tatt med et kapittel om kjøpsatferd i bedriftsmarkedet .

Boken er beregnet på videregående studier i markedsføring, men bør også være av verdi for personer som til daglig arbeider med markedsføring. Denne 8. utgaven av «Forbrukeratferd» er grundig og gjennomgående revidert. I tillegg er det kommet til et nytt kapittel om etikk og sosialt ansvar.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Olson, Erik Lee (for) ; Thjømøe, Hans Mathias (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2011
  • Antall sider

    378
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    23. mars 2011
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215018218

Kundeanmeldelser

Frakt og levering