Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Industriell markedsføring - konsepter og planlegging i teori og praksis

1996, Pocket, Norsk Bokmål

329,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk


Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord til suksess.
Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv.
I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler.
Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Wille, Gunnar E. (for)
  • Forlag/Utgiver

    Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    1996
  • Antall sider

    325
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788200224372

Kundeanmeldelser

Frakt og levering