Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Innføring i markedsføringsledelse

2012, Pocket, Norsk Bokmål

498,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Innføring i markedsføringsledelse dekker grunnprinsippene i markedsføringsledelse. Det viktigste arbeidsverktøyet er markedsplanen, og boken gir en grundig beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde, og av arbeidsprosessen. Vellykket markedsføringsledelse dreier seg om å utvikle en effektiv kundeledelse, en effektiv produktledelse og en effektiv merkeledelse. Forfatteren legger vekt på at disse tre ledelsesområdene bør sees i sammenheng i arbeidet med å selge selskapets produkter og tjenester. En slik helhetlig tilnærming innebærer at kunderelasjoner og merkenavn bidrar til produktets verdi. Boken synliggjør også viktigheten av analyser av kunder, markeder og konkurrenter. Grundige og kontinuerlige analyser er en forutsetning for å identifisere hvilke tiltak som gir effekt og langsiktig lønnsomhet. Fred Selnes er professor i strategi og markedsføring ved Høyskolen i Buskerud.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Selnes, Fred (for)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2012
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    16. aug. 2012
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788232100262

Kundeanmeldelser

Frakt og levering