Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

2019, Pocket, Norsk Bokmål

339,-

Trykkes ved bestilling - sendes normalt innen 6 uker
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Denne boken er tilgjengelig i en gratis open access-utgave på noasp.no.

Innholdsmarkedsføring ? også kjent som content marketing ? er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold.
Publisering i digitale medier er ikke lenger forbeholdt de profesjonelle mediebedriftene. Det vokser frem en ny industri med leverandører; alt fra bloggere til tradisjonelle mediehus utvikler nye reklameprodukter. Det handler derfor om juss og etikk, hva som faller inn under begrepet «reklame» og hva som ikke gjør det, det handler om den kommersielle ytringsfriheten og, ikke minst, om presseetikk.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Bang, Tor (for) ; Krokan, Arne (for) ; Viken, Monica (for) ; Barland, Jens (red)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Innholdsmarkedsføring
  • Utgivelsesår

    2019
  • Antall sider

    248
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    4. des. 2019
  • Utgave nr.

    24
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202635787

Kundeanmeldelser

Frakt og levering