Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt

2020, Pocket, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.
Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.

Anmeldelser av Innholdsmarkedsføring:

En fagbok som er morsom å lese.
- Strossle

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Grønvold, Mari (for) ; Nisja-Wilhelmsen, Pål (for)
  • Forlag/Utgiver

    Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2020
  • Antall sider

    375
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    27. aug. 2020
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788205535145

Kundeanmeldelser

Frakt og levering