Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag

2008, Pocket, Norsk Bokmål

399,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».
Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Askheim, Ola Gaute Aas (for) ; Grenness, Tor (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2008
  • Antall sider

    189
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    20. aug. 2008
  • Utgave nr.

    6
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215010007

Kundeanmeldelser

Frakt og levering