Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Leksjoner i markedsvitenskap

2010, Pocket, Norsk Bokmål

445,-

  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.

Produktegenskaper

  • Bidragsyter

    Døving, Runar (red) ; Svensson, Göran (red)
  • Forlag/Utgiver

    Abstrakt Forlag A/S
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2010
  • Antall sider

    355
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    12. aug. 2010
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788279352969

Kundeanmeldelser

Frakt og levering