Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføringsboka

2013, Ukjent, Norsk Bokmål

789,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler.


Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.


I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.


Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Mossberg, Lena (for) ; Sundström, Malin (for) ; Wallin, Björn (ill) ; Holmes, Inger Sverreson (ove) ; Vesterås, Lisa (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Ukjent
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2013
  • Antall sider

    368
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    20. aug. 2013
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202399269

Kundeanmeldelser

Frakt og levering