Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføringsledelse

2005, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Kotler, Philip (for) ; Bielenberg, Tore-Jarl (ove) ; Dyrud, Dan-Erik (ove) ; Engebakken, Brita (ove) ; Erichsen, Dorthe E. (ove) ; Gjestrud, Gro (ove) ; Grinde, Heidi (ove) ; Jahr, Mette-Cathrine (o
  • Forlag/Utgiver

    Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Marketing management
  • Utgivelsesår

    2005
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788205315822

Kundeanmeldelser

Frakt og levering