Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføringsledelse

2024, Pocket, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-3 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.

Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.

Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring

«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.

Forfatterne har laget tilleggsmateriell for forelesere som har boken som pensumlitteratur på sine kurs. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for passord som gir tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Framnes, Runar (for) ; Huse, Håvard (for) ; Pettersen, Arve (for) ; Thjømøe, Hans Mathias (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2024
  • Antall sider

    530
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring, Salgs- og markedsføringsledelse
  • Kom i salg

    29. juli 2024
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215070995

Kundeanmeldelser

Frakt og levering