Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføringsledelse

2021, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.

Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler.

10. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet blir forholdet mellom bærekraft og markedsføring gjennomgående belyst.

«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.

Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Framnes, Runar (for) ; Huse, Håvard (for) ; Pettersen, Arve (for) ; Thjømøe, Hans Mathias (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2021
  • Antall sider

    540
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    13. aug. 2021
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215037080

Kundeanmeldelser

Frakt og levering