Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Opplevelsesøkonomi - kunsten å designe opplevelser

2012, Pocket, Norsk Bokmål

569,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomien åpner for. Opplevelsesøkonomi bygger på en kombinasjon av ny forskning, forfatterens egne erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter.



Utgivelsen retter seg mot studenter innenfor ulike kurs på reiselivs- og markedsføringsstudier, samt de som har befatning med opplevelser i arbeidet sitt. Som fagbok er den lettlest og inspirerende, med en sterk fortellerstemme som leder både nybegynnere og erfarne lesere gjennom fortellinger, intervjuer, teoripresentasjoner og personlige refleksjoner om temaet opplevelser.

Anmeldelser av Opplevelsesøkonomi:

«Ann-Jorid Pedersen har mange år bak seg innen opplevelsesnæringen, og hennes praktiske tilnærmingsmåte preger boka i positiv forstand. Forfatteren har skapt et anvendelig redskap, ikke bare for reiselivs- og markedsføringsstudenter, kulturentreprenører og de av oss som allerede befinner oss i opplevelseslandskapet. Boka peker på virkemidler og koblinger som bør inspirere til nytenkning, også i helt andre og mer tradisjonelle næringer.»
- May Brit Støve, KULTmag

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Pedersen, Ann-Jorid (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2012
  • Antall sider

    243
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    16. apr. 2012
  • Utgave nr.

    6
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202367374

Kundeanmeldelser

Frakt og levering