Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Premisser for påvirkning gjennom reklame

1995, Pocket, Norsk Bokmål

359,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrative høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Blindheim, Trond (for) ; Sætrang, Gunnar (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    1995
  • Antall sider

    223
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245600209

Kundeanmeldelser

Frakt og levering