Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Relasjonsmarkedsføring - fra 4P til 30R

2003, Pocket, Norsk Bokmål

588,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Boka gir en samlet oversikt over relasjonsmarkedsføringens praksis og forskning verden over. Den setter 4P (produkt, pris, påvirkning og plass) opp mot de 30 relasjonene som bedriften må ta hensyn til i markedsføringen. Dessuten presenterer boka flere nyskapende begreper, og kopler relasjonsmarkedsføring til utviklingen av imaginære organisasjoner. Sentrale spørsmål er hvorfor relasjoner har havnet i sentrum for markedsføringen, hvilke konsekvenser relasjonsmarkedsføringen får for lønnsomheten, markedsplanleggingen og for konkurransen. Denne 2. utg. legger spesiell vekt på den elektroniske relasjonen og ser både muligheter og begrensninger i ny teknologi. Med referanseregister og stikkordliste.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Gummesson, Evert (for) ; Bureid, Gunnar (ove)
  • Forlag/Utgiver

    KODE AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Relationsmarknadsföring
  • Utgivelsesår

    2003
  • Antall sider

    304
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788246300245

Kundeanmeldelser

Frakt og levering