Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon - et helhetssyn for økt lønnsomhet

2005, Pocket, Norsk Bokmål

599,-

På nettlager - sendes innen 2-5 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Tradisjonelt har fagområdet markedskommunikasjon vært preget av partielle tilnærminger som har ført til en oppdeling av faglitteratur og undervisning i en rekke snevre disipliner, hvor reklame, personlig salg, direkte markedsføring, telemarketing, dialogmarkedsføring, reklame via Internett osv. behandles hver for seg. Denne boken adskiller seg fra andre lærebøker i markedskommunikasjon ved at den anlegger et strategisk og helhetlig perspektiv på utvikling av virksomhetens markedskommunikasjon.
Perspektivet omfatter alle former for kommunikasjon mellom virksomhet og marked - via alle typer personlige og upersonlige media - enten kommunikasjonen finner sted på kjøpers eller virksomhetens initiativ. Helhetssynet legger opp til at en i arbeidet med å utvikle virksomhetens markedskommunikasjonsstrategi tar hensyn til samspillet mellom både de ulike formene for kommunikasjon og mellom markedskommunikasjonen og virksomhetens øvrige strategi.

I boken former forfatteren begreper, hypoteser, modeller m.v. til en helhetlig referanseramme

- som kan brukes til å skape og beholde et samlet, strukturert overblikk over de ulike bidragene som gis i faglitteraturen og til å se sammenhengen mellom dem, og

- som gir kompetanse i å lede og delta i utviklingen av en lønnsom markedskommunikasjonsstrategi i alle typer virksomheter - uansett størrelse, type produkt eller marked

Denne boken er skrevet for studenter på universitets-/høgskolenivå og for lærelystne ledere og medarbeidere i næringslivet.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Ottesen, Otto (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2005
  • Antall sider

    352
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215009025

Kundeanmeldelser

Frakt og levering