Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

TXT - hvordan skrive selgende og profilerende reklametekster?

2013, Pocket, Norsk Bokmål

339,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Denne boken er en praktisk veiledning til deg som får i oppdrag å skrive reklametekster ?enten du jobber i en markedsavdeling, er tekstforfatter i et reklamebyrå, gjerne vil bli tekstforfatter og/eller studerer kommunikasjonsfag. Boken er skrevet i et enkelt og lettforståelig språk, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Strøm gir deg konkrete råd og tips fra sin lange erfaring som tekstforfatter. For å skrive en god kommunikasjonstekst må man først kjenne til strategien og målet med teksten. Derfor gir boken innsikt i arbeidet før reklamen utformes ? hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår, og hvordan en god reklametekst skal skrives. Strøm går igjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på. Ole Strøm var tekstforfatter, kreativ leder og daglig leder i noen av landets største reklamebyråer. Strøm vant priser i en rekke reklamekonkurranser, både i Norge og internasjonalt.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Strøm, Ole (for)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2013
  • Antall sider

    213
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    4. okt. 2013
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788232102013

Kundeanmeldelser

Frakt og levering