Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Innovasjonsledelse - ledelse av innovasjon og internt entreprenørskap

2007, Pocket, Norsk Bokmål

739,-

På nettlager - sendes innen 2-5 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, forskningsbasert innovasjonslitteratur. Forfatteren definerer innovasjoner bredt: både som produkt- og tjenesteutvikling og endringer av forretningsmodeller, organisering og strategi. Kombinasjonen av relevant teori og beskrivelser av god praksis gir innsikt i hvordan organisasjonen kan legge til rette for kreative, omfattende innovasjonsprosesser, og hvordan slike prosesser kan koples til bedriftenes strategiutvikling. Boken passer for studenter ved høgskoler og universiteter i fagene entreprenørskap, endringsledelse og strategi, og for ledere i offentlig virksomhet og privat næringsliv. Martin Gjelsvik har doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, og har vært forskningsleder ved International Research Institute of Stavanger de ti siste årene. Han praktiserer sine kunnskaper gjennom flere styreverv, blant annet som styreleder i Skagenfondene.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Gjelsvik, Martin (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2007
  • Antall sider

    286
  • Emnekategori

    Innovasjon i næringslivet
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245002751

Kundeanmeldelser

Frakt og levering