Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Åpen eller innadvendt - omdømmebygging for organisasjoner

2019, Pocket, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre?

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.


Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave:



  • Oppdaterte eksempler og caser.

  • Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning.

  • Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på.

  • Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes.



Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.



Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Brønn, Peggy Simcic (for) ; Sjøbu, Ane (ove) ; Velsand, Kjersti (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Åpen eller innadvendt
  • Utgivelsesår

    2019
  • Antall sider

    351
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Kom i salg

    14. jan. 2019
  • Utgave nr.

    3
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788205483958

Kundeanmeldelser

Frakt og levering