Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Design og strategi

2018, Pocket, Norsk Bokmål

969,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Alle virksomheter trenger en forretningsstrategi og en visuell profil. De må også kunne kommunisere hvilke produkter og tjenester de kan tilby sine kunder. I skjæringspunktet mellom strategi og design ligger nøkkelen til suksess. Design og strategi presenterer en strategisk designprosess i sin helhet, samt et mangfold av metoder for innsikt, strategiutvikling, idéutvikling og problemløsing. Boken kan brukes som en håndbok ved planlegging og gjennomføring av strategi- og designprosjekter, eller et hvilket som helst prosjekt. Kjernen i boken er en fasestruktur som representerer hele prosessen og som leseren kan navigere etter.


Design og strategi henvender seg til både virksomheten og designeren. For virksomheten gjelder det å se verdien av design som et sentralt strategisk virkemiddel for verdiskapning, posisjonering og konkurransekraft. For designeren gjelder det å skape løsninger som er strategisk forankret, og bidrar til at virksomheten når sine mål.


Design og strategi kan brukes av virksomhetsledere, designere og alle som jobber med kommunikasjon og merkevarebygging. Studenter innen design, markedsføring og ledelse vil også ha stor glede av boken, blant annet for å bli kjent med hvilke prosesser som kreves i et strategisk designprosjekt.




Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Grimsgaard, Wanda (for) ; Grimsgaard, Wanda (ill) ; Høie, Lars (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2018
  • Antall sider

    620
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse, Produktdesign
  • Kom i salg

    4. sep. 2018
  • Utgave nr.

    3
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202490553

Kundeanmeldelser

Frakt og levering