Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Design thinking på norsk

2023, Pocket, Norsk Bokmål

339,-

På nettlager - sendes innen 1-3 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Design thinking har vokst seg fram til å bli en av verdens mest populære metodikker for innovasjon og nyskapning. Disse metodene og prinsippene brukes i dag av store og små organisasjoner, i en rekke ulike bransjer, for å utvikle produkter, tjenester, prosesser og andre typer løsninger. I en verden preget av globalisering, høy konkurranse, kravstore kunder, teknologiske muligheter, men også betydelige utfordringer relatert til bærekraft og miljø, er design thinking som innovasjonsmetodikk mer aktuell enn noen gang.

Dette er den første norske læreboken om design thinking. Boken gir en praktisk innføring i metodene og de ulike fasene og prinsippene som design thinking baserer seg på, og den kombinerer faglig teori med konkrete verktøy og eksempler. Vårt mål er at du kan bruke den som et veikart i ditt eget innovasjonsarbeid. Boken retter seg mot studenter, gründere, ledere, konsulenter, markedsførere og andre som jobber med innovasjon og utvikling. Det kreves ingen spesielle forkunnskaper, verken for at du skal forstå innholdet i boken, eller for at du skal kunne ta i bruk design thinking-metodikken.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Brattli, Håvar (for) ; Garmann-Johnsen, Niels Frederik (for) ; Utne, Alexander (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2023
  • Antall sider

    169
  • Emnekategori

    Innovasjon i næringslivet, Organisasjonsteori, Produktdesign
  • Kom i salg

    27. juni 2023
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202782559

Kundeanmeldelser

Frakt og levering