Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Good to great - hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke

2002, Innbundet, Norsk Bokmål

499,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Boken kan ikke heve middelmådighet til kompetanse, men den burde kunne heve kompetanse til suveren dyktighet.»
Peter F. Drucker
Boken som utkom på det amerikanske markedet i 2001 er blitt en klassiker i ledelsesfaget og en bestselger gjennom mange år. Norsk utgave med forord er skrevet av av Erik Jacobsen.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Collins, Jim (for) ; Kolstad, Henning (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Innbundet
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Good to great
  • Utgivelsesår

    2002
  • Antall sider

    302
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Utgave nr.

    11
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215001944

Kundeanmeldelser

Frakt og levering