Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Merkevareledelse

2016, Ukjent, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet.
I Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.
Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse.
Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.

Anmeldelser av Merkevareledelse:

«Boken er ikke bare beregnet på markedsføringsspirer som sliter seg til en BI-eksamen, men like gjerne på ledere som vil oppdatere sin kunnskap.»
- Horisont 2/2007 «Lesehesten»
«Boken er ikke bare beregnet på markedsføringsspirer som sliter seg til en BI-eksamen, men like gjerne på ledere som vil oppdatere sin kunnskap.»
- Horisont 2/2007 «Lesehesten»

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Olsen, Lars Erling (for) ; Peretz, Adrian (for) ; Samuelsen, Bendik Meling (for) ; Opstad, Øivin Køber (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Ukjent
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2016
  • Antall sider

    679
  • Emnekategori

    Salgs- og markedsføringsledelse
  • Kom i salg

    16. sep. 2016
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202489748

Kundeanmeldelser

Frakt og levering