Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Merkevareledelse

2025, Ukjent, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-3 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte.

Denne tredje utgaven av Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og befester posisjonen som den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Denne utgaven ser spesielt på hvordan utviklingen i teknologi og nye markeds- og mediekanaler påvirker de ulike temaene i denne boken. I tillegg er boken oppdatert med nye begreper og modeller som er blitt populære i praksisfeltet.

Forfatterne tar utgangspunkt i hvilke verdier merkevaren skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merkevaren. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.

Målgruppen er studenter ved universitet eller høyskole, samt ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet.

Ved behov for foilsett til bruk i undervisningen, kan forlaget kontaktes.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Olsen, Lars Erling (for) ; Peretz, Adrian (for) ; Samuelsen, Bendik Meling (for) ; Opstad, Øivin Køber (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Ukjent
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2025
  • Antall sider

    706
  • Emnekategori

    Salgs- og markedsføringsledelse
  • Kom i salg

    29. jan. 2025
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202782993

Kundeanmeldelser

Frakt og levering