Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Service kan ikke vedtas

2010, Pocket, Norsk Bokmål

429,-

  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er:



  • sentrale begreper innen servicefaget

  • kompetansebehov i førstelinjetjenesten

  • utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert

  • forutsetninger for god brukermedvirkning


Profesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Ellingsen, Pål (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2010
  • Antall sider

    149
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Kom i salg

    11. des. 2009
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788276348460

Kundeanmeldelser

Frakt og levering