Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Strategiske allianser

2011, Pocket, Norsk Bokmål

599,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Strategiske allianser eller bedriftssamarbeid er et viktig strategisk virkemiddel som bedrifter bruker for å nå sine strategiske mål. Denne boka gir en grunnleggende innføring i begrepet, ulike perspektiver på allianser og prosesser knyttet til å inngå, endre og avslutte allianser. Boka gir også innsikt i nyere temaer innenfor allianseforskning, som læring, tillitsutvikling og ledelse. Forskning viser av bedrifter som har utviklet kompetanse på slike prosesser, i større grad lykkes. Boka drøfter også alliansen i bedriften og forholdet mellom flere allianser i såkalte allianseporteføljer. Boka er aktuell for fagmiljøer i fagområdet, for ledere som ønsker å oppdatere seg om emnet, og for studenter som skal ha en grunnleggende introduksjon til strategiske allianser. Randi Lunnan er professor i strategi ved Handelshøyskolen BI. Hun har hatt en rekke ansvarsområder på BI, og har forsket og undervist i MBA-programmer i USA, Singapore og Kina. Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Lunnan, Randi (for) ; Nygaard, Arne (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2011
  • Antall sider

    202
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Kom i salg

    8. juni 2011
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245009545

Kundeanmeldelser

Frakt og levering