Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

The global you - ti strategier for den internasjonale businessaktør

2013, Innbundet, Norsk Bokmål

369,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Millioner av mennesker jobber nå i det globale næringsliv på en eller annen måte. Selv om de kanskje ikke vil bruke denne beskrivelsen på seg selv, så kjøper, selger, leder og opererer de over hele verden, men er ofte ikke tilstrekkelig mentalt forberedt på jobben. Denne boken beskriver ti praktiske måter en global aktør kan tenke, bevege seg og operere på en slik at jobben får en relevant global innretning. Disse ti strategiene, som er basert på omfattende undersøkelser forfatterne har gjort om vellykkede globale aktører, er utarbeidet for å gjøre det enklere å møte kulturelle utfordringer og, like viktig, de praktiske konsekvensene av å operere utenfor et kjent miljø. For å tenke globalt, å lære å jobbe i en multikulturellsammenheng og oppdatere sine kommunikasjonsevner, til å styrearbeidstiden på tvers av tidssoner, er denne boken både informativ og praktisk for alle som har en jobb som bringer dem ut av hjemlandet.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Bloch, Susan (for) ; Whitely, Philip (for) ; Knudsen, Bertil (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Hegnar Media as
  • Format

    Innbundet
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    The global you
  • Utgivelsesår

    2013
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Kom i salg

    12. juni 2013
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788271462888

Kundeanmeldelser

Frakt og levering