Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Varehandelsledelse

2010, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Med basis i anerkjent teori, praktiske tilnærminger og nyere forskning er dette en grunnleggende bok i varehandelsledelse. Den legger stor vekt på å ivareta tverrfagligheten på området. Med forankring i markedsføring, økonomi og ledelse har boken Norges største næring som kontekst med mange eksempler fra suksessrike aktører. Forfatteren kombinerer sin lange praktiske erfaring med kunnskaper fra forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse når han formidler stoffet på en engasjerende måte. Med så vel strategiske som operative innfallsvinkler er boken aktuell for fagmiljøer i fagområdet og for ledere og medarbeidere innenfor varehandel. Boken kan med fordel leses av studenter som studerer innenfor tilhørende og tilstøtende fagområder. Jan Ivar Fredriksen er tilknyttet Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI, med arbeidsoppgaver innen forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Fredriksen, Jan Ivar (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2010
  • Antall sider

    294
  • Emnekategori

    Salgs- og markedsføringsledelse
  • Kom i salg

    17. aug. 2010
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245009958

Kundeanmeldelser

Frakt og levering