Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

En lærende skole - L97 i skolepraksis

2002, Pocket, Norsk Bokmål

212,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Skolereformene på 1990-tallet har åpnet for mange ulike prosjekter som har hatt til hensikt å hjelpe lærerne og skolene til å lære seg det reformene krever. Spørsmålet er om dette har vært en suksess, og om reformene er kommet i gang på den måten og i det omfang lærerplanenes forfattere håpet på. Denne boken har fokus på evaluering av denne prosessen.Forfatterne av denne boken tar opp lærernes mottakelse av læreplanen, deres holdninger til den og deres syn på lærerplanen som virkemiddel for å skape endringer i undervisningspraksisen.
Problemstillingene blir belyst gjennom empiriske undersøkelser foretatt i forbindelse med evalueringen av Reform 97 og evalueringen av et kompetansetiltak for grunnskolelærere i Trondheim kommune.

Produktegenskaper

  • Bidragsyter

    Hopmann, Stefan (red) ; Nesje, Katrine (red)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2002
  • Antall sider

    158
  • Emnekategori

    Pensumplanlegging og -utvikling
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202218164

Kundeanmeldelser

Frakt og levering